Εσωτερικός Κανονισμός
Δημοτικού σχολείου Βαμβακούς
Σχολικό Έτος 2024– 2025
ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ
- ΕΙΣΑΓΩΓΗ ………………………………………………………………………………………………….……σ.2
- ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ………………………………………………………………….……………….σ.2
- Εγγραφές μαθητών/τριών…………………………………………………………………..σ.2
- Φοίτηση μαθητών/τριών…………………………………………………………….…….…….σ.3
- Πρωινή συγκέντρωση – προσευχή……………………………………………………..…..σ.3
2.4. Ασφάλεια μαθητών/τριών – Εύρυθμη λειτουργία σχολείου….………….…..σ.4
2.5.Αξιολόγηση μαθητών/τριών……………………………………………………………….…..σ.4
2.6.Εκπαιδευτικές επισκέψεις – Σχολικές γιορτές …………………………………..…..σ.4
2.7.Κυκλοφορία εξωσχολικών εντύπων…………………………………………….………….σ.5
2.8.Θέματα υγείας και υγιεινής…………………………………………………………….……….σ.5
2.9.Σχολικός εκφοβισμός…………………………………………………………………………….…σ.5
- ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ………………………………………………………………….…..σ.6
- Παιδαγωγικός έλεγχος…………………………………………………………………………….….σ.6
- Υποχρεώσεις – καθήκοντα μαθητών/τριών……………………………….…………..….σ.6
- ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ…………………………………….……….σ.7
- Συνεργασία του σχολείου με τους Γονείς – Κηδεμόνες ……………………………..σ.7
- Υποχρεώσεις γονέων και κηδεμόνων………………………………………………………….σ.7
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων……………………………………………………………….σ.8
- Τρόποι επικοινωνίας με το σχολείο……………………………………………………..…..…σ.8
- ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟ ΠΙΘΑΝΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ……….……..…σ.9
- Αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών………………………………………………………….……σ.9
- ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ……………………………………………………………….….…σ.9
- ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗΣ – ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ – ΠΡΟΤΑΣΕΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ………….σ.10
- ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Το σχολείο είναι ένας θεσμός, στο πλαίσιο του οποίου, οι μαθητές/τριες αποκτούν γνώσεις, αναπτύσσουν δεξιότητες και υιοθετούν νόρμες και αξίες, ώστε να γίνουν ολοκληρωμένες προσωπικότητες. Η μάθηση και η κοινωνικοποίηση, αποτελούν τις δύο βασικές λειτουργίες του, με τις οποίες στοχεύει στη δημιουργία ελεύθερων, δημοκρατικών και υπεύθυνων πολιτών.
Η δημοκρατική οργάνωση της σχολικής κοινότητας προϋποθέτει κανόνες και όρια για όλους τους παράγοντές της (εκπαιδευτικούς, μαθητές, γονείς). Ο Εσωτερικός Κανονισμός είναι ένα πλαίσιο αρχών και κανόνων, δικαιωμάτων και υποχρεώσεων, που αποτελούν τις αναγκαίες προϋποθέσεις για την επίτευξη του εκπαιδευτικού έργου του σχολείου. Βασική προϋπόθεση αποτελεί η τήρηση του Εσωτερικού Κανονισμού από όλους τους παράγοντες της σχολικής κοινότητας.
Ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας συντάχθηκε ύστερα από εισήγηση του Διευθυντή της σχολικής μονάδας, με τη συμμετοχή όλων των μελών του συλλόγου διδασκόντων, των μελών του διοικητικού συμβουλίου του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων, καθώς και εκπροσώπου του οικείου Δήμου. Εγκρίνεται από τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης που έχει την παιδαγωγική ευθύνη του Σχολείου και από τη Διευθύντρια Εκπαίδευσης. Ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας κοινοποιείται σε όλους τους γονείς/κηδεμόνες και αναρτάται στον ιστότοπο του Σχολείου.
2. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
2.1. Εγγραφές μαθητών/τριών
Η εγγραφή των μαθητών/τριών στο σχολείο γίνεται σε συγκεκριμένες ημερομηνίες που ορίζονται από το υπουργείο και ανακοινώνονται από τον τύπο και το σχολείο. Εκπρόθεσμες εγγραφές γίνονται δεκτές ύστερα από έγκριση από την διευθύντρια Α/θμιας Εκπαίδευσης Λάρισας.
Ο/Η κάθε μαθητής/τρια εγγράφεται από τον κηδεμόνα του αυτοπροσώπως, ο οποίος προσκομίζει όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Σε περίπτωση διάστασης των γονέων, θα πρέπει να δηλωθεί υπεύθυνα ποιος από τους δύο έχει την επιμέλεια του/της μαθητή/τριας.
2.2. Φοίτηση μαθητών/τριών
Η φοίτηση των μαθητών/τριών, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία είναι υποχρεωτική και γι΄αυτό πρέπει να είναι τακτική. Οι μαθητές/τριες φοιτούν ανελλιπώς στο σχολείο, συμμετέχουν ενεργά σε κάθε εκδήλωσή του και οφείλουν να πειθαρχούν στους κανόνες του.
Οι μαθητές/τριες πρέπει να τηρούν το ωράριο του καθημερινού Ωρολογίου Προγράμματος και να προσέρχονται έγκαιρα στο σχολείο. Η έγκαιρη προσέλευση καθώς και η τήρηση του χρόνου έναρξης και λήξης του διδακτικού ωραρίου, βοηθά στην εύρυθμη λειτουργία του σχολείου.
Η κατανομή των διδακτικών ωρών και των διαλειμμάτων του σχολείου, καθώς και η διάρκειά τους, παρουσιάζονται στον παρακάτω πίνακα:
ΩΡΑ | ΔΙΑΡΚΕΙΑ | ||||||||||||||||
08.00΄- 08.15΄ | 15΄ | Υποδοχή μαθητών | |||||||||||||||
08.15΄- 09.40΄ | 85΄ | 1η διδακτική περίοδος | |||||||||||||||
09.40΄- 10.00΄ | 20΄ | Διάλειμμα | |||||||||||||||
10.00΄- 11.30΄ | 90΄ | 2η διδακτική περίοδος | |||||||||||||||
11.30΄- 11.45΄ | 15΄ | Διάλειμμα | |||||||||||||||
11.45΄- 12.25΄ | 40΄ | 5η ώρα | |||||||||||||||
12.25΄- 12.35΄ | 10΄ | Διάλειμμα | |||||||||||||||
12.35΄- 13.15΄ | 40΄ | 6η ώρα (Λήξη υποχρεωτικού προγράμματος) | |||||||||||||||
ΟΙ μαθητές/τριες που συνεχίζουν στο Τμήμα Ολοημέρου αποχωρούν στις 15.00. Οι ώρες και η διάρκεια των διαλειμμάτων παρουσιάζονται στον παρακάτω πίνακα:
|
Σε περίπτωση που κάποιος/α μαθητής/τρια καθυστερήσει δικαιολογημένα, έρχεται στο σχολείο συνοδευόμενος/νη από τον κηδεμόνα του.
Η απουσία από τα μαθήματα δικαιολογείται μόνο όταν συντρέχει σοβαρός λόγος (ασθένεια, έκτακτα οικογενειακά γεγονότα, κ.ά). Ο γονέας οφείλει να ενημερώνει το σχολείο για τον λόγο της απουσίας του μαθητή, όπως επίσης και το σχολείο επικοινωνεί με την οικογένεια, ιδιαίτερα σε περίπτωση επαναλαμβανόμενης απουσίας.
2.3. Πρωινή συγκέντρωση – προσευχή
Η πρωινή συγκέντρωση των εκπαιδευτικών και των μαθητών στην αυλή του σχολείου αποτελεί την πρώτη φάση της καθημερινής εκπαιδευτικής διαδικασίας. Η πρωινή συγκέντρωση αποτελεί ευθύνη των εκπαιδευτικών που εφημερεύουν και πραγματοποιείται στην αυλή όταν το επιτρέπουν οι καιρικές συνθήκες ή στο εσωτερικό του σχολείου όταν οι καιρικές συνθήκες είναι κακές.
Όλοι οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές/τριες συμμετέχουν στην πρωινή προσευχή με σεβασμό. Οι αλλόθρησκοι και οι ετερόδοξοι μαθητές/τριες έχουν δικαίωμα να μη μετέχουν στην πρωινή προσευχή, οφείλουν, όμως, να βρίσκονται στον χώρο της συγκέντρωσης και να σέβονται την ιερότητα της στιγμής.
2.4. Ασφάλεια μαθητών/τριών – Εύρυθμη λειτουργία σχολείου
Η προσέλευση των μαθητών/τριών το πρωί γίνεται από ώρα 8:00΄ έως 8:15΄. Στη συνέχεια, η είσοδος του σχολείου κλείνει για λόγους ασφαλείας, με ευθύνη των εκπαιδευτικών εφημερίας. Οι γονείς και κηδεμόνες που συνοδεύουν τα παιδιά τους το πρωί στο σχολείο, αφού βεβαιωθούν ότι εισήλθαν στο προαύλιο, αποχωρούν. Δεν πρέπει οι μαθητές/τριες να έρχονται καθυστερημένα στο σχολείο γιατί το σχολείο δεν διαθέτει θυρωρό και οι εκπαιδευτικοί μετά τις 8.15 είναι στις αίθουσές τους.
Η παραμονή των γονέων στο σχολείο, κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του δεν επιτρέπεται. Σύμφωνα με τον νόμο τιμωρείται όποιος εισέρχεται σε χώρο πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και με οποιονδήποτε τρόπο, ιδίως με φωνασκίες, θόρυβο, ύβρεις ή απειλές κατά του εκπαιδευτικού προσωπικού, εργαζομένων, υπαλλήλων ή μαθητών διαταράσσει τη λειτουργία του
Οι γονείς εισέρχονται στο σχολείο μόνο κατά τις προγραμματισμένες ώρες συναντήσεων με τους εκπαιδευτικούς των τάξεων και σε έκτακτες περιπτώσεις, μετά από άδεια του Διευθυντή.
Οι μαθητές/τριες δε φεύγουν πριν από τη λήξη των μαθημάτων. Αν παρουσιαστεί ανάγκη αποχώρησής τους κατά τη διάρκεια του διδακτικού ωραρίου (π.χ. ασθένεια), αυτό γίνεται με τη συνοδεία γονέα ή κηδεμόνα, ο οποίος ειδοποιείται από τον/την εκπαιδευτικό της τάξης.
Οι μαθητές/τριες που συνοδεύονται καθημερινά κατά την αποχώρησή τους, δεν πρέπει να φεύγουν ποτέ από το σχολείο ασυνόδευτοι, αν ο κηδεμόνας τους κάποια μέρα καθυστερήσει. Η ευθύνη για την ασφάλεια των παιδιών μετά τη λήξη του διδακτικού ωραρίου ανήκει αποκλειστικά στους γονείς και γι αυτό οφείλουν να προσέρχονται έγκαιρα για την παραλαβή των μαθητών/τριών. Κάθε καθυστέρηση δημιουργεί κινδύνους για την ασφάλεια των μαθητών/τριών.
2.5. Αξιολόγηση μαθητών/τριών
Η αξιολόγηση των μαθητών/τριών συν-διαμορφώνεται από:
- Τη συμμετοχή τους στο μάθημα και τις καθημερινές εργασίες της τάξης.
- Την καθημερινή προφορική επίδοσή τους στο μάθημα της ημέρας.
- Την επίδοσή τους στις γραπτές επαναληπτικές δοκιμασίες.
- Την επιμέλεια και τη συνέπεια στις εργασίες που έχουν για το σπίτι.
- Την ωφέλιμη και παραγωγική συμμετοχή τους στην ομάδα που ανήκουν.
Στο τέλος κάθε τριμήνου, ο εκπαιδευτικός αξιολογεί τη συνολική επίδοση των μαθητών/τριών του και παραδίδει τη βαθμολογία στον Διευθυντή. Εντός δέκα ημερών από τη λήξη του τριμήνου και με ευθύνη του Διευθυντή, καθορίζεται η ημερομηνία κατά την οποία οι γονείς θα ενημερωθούν για την πρόοδο των παιδιών τους και θα πάρουν τους ελέγχους προόδου.
2.6. Εκπαιδευτικές επισκέψεις – Σχολικές γιορτές
Οι εκπαιδευτικές δράσεις αποτελούν μέρος της σχολικής ζωής και συμβάλλουν στην αποτελεσματική πραγματοποίηση του σχολικού έργου. Ο προγραμματισμός των δράσεων γίνεται με τρίμηνο ή ετήσιο προγραμματισμό που κατατίθεται στη διεύθυνση του σχολείου. Σε περίπτωση εκπαιδευτικής επίσκεψης τηρείται το σχολικό ωράριο, ενώ σε περίπτωση σχολικής γιορτής το ωράριο διαμορφώνεται σύμφωνα με τις εγκυκλίους του υπουργείου. Η επίσκεψη ειδικών στο σχολείο γίνεται σύμφωνα με τη νομοθεσία και πάντα σε συνεννόηση με τη διεύθυνση του σχολείου.
Η συμμετοχή των μαθητών/τριών στις παρελάσεις είναι υποχρεωτική και συμμετέχουν οι μαθητές/τριες όλων των τάξεων. Η/Ο εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής φροντίζει για την προετοιμασία των μαθητών και ο Σύλλογος Διδασκόντων αποφασίζει ποιοι εκπαιδευτικοί θα συμμετέχουν στις ανάλογες εκδηλώσεις (κατάθεση στεφάνου, δοξολογία).
Στις σχολικές γιορτές το ωράριο διαμορφώνεται κατά περίπτωση και οι γονείς/κηδεμόνες ενημε-ρώνονται εκ των προτέρων για το πρόγραμμα της γιορτής. Τα μαθήματα δεν πραγματοποιούνται τις ημέρες των θεσμοθετημένων εορταστικών εκδηλώσεων (εθνικές γιορτές) και μετά το πέρας των εορταστικών εκδηλώσεων οι μαθητές/τριες αποχωρούν.
Η σχολική μονάδα διοργανώνει εκδηλώσεις διαφόρων θεματικών, οι σχολικές εορτές-εκδηλώσεις δύναται να πραγματοποιούνται κατά τμήμα.
Η συμπεριφορά και οι υποχρεώσεις των μαθητών/τριών κατά τη διάρκειά τους είναι ανάλογη με το υπόλοιπο σχολικό πρόγραμμα.
Σχολικές δράσεις θεωρούνται όλες οι προγραμματισμένες και κατάλληλα σχεδιασμένες δράσεις του σχολείου που συμπληρώνουν και εμπλουτίζουν τα προγράμματα σπουδών. Πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια του διδακτικού ωραρίου, εντός ή/και εκτός του σχολείου, και σε συνεργασία με άλλα σχολεία ή/και με άλλους φορείς.
Για τη συμμετοχή των μαθητών/τριών σε όσες απαιτούν μετακίνηση των μαθητών/τριών από το σχολείο απαιτείται η έγγραφη σύμφωνη γνώμη των Γονέων και Κηδεμόνων τους. Οι μαθητές/τριες που δεν παίρνουν μέρος στις δραστηριότητες στις οποίες απαιτείται μετακίνηση, αποχωρούν από το σχολείο με συνοδεία των γονέων τους.
2.7. Κυκλοφορία εξωσχολικών εντύπων
Μέσα στο σχολείο (συμπεριλαμβανομένου και του προαύλιου χώρου), απαγορεύεται η διανομή και διακίνηση εξωσχολικών εντύπων και κάθε είδους διαφημιστικού έντυπου υλικού.
Κάθε εκπαιδευτικός, που αντιλαμβάνεται κάποιον ιδιώτη να προβαίνει στη διανομή πάσης φύσεως υλικού, τον απομακρύνει αμέσως και ενημερώνει τον Διευθυντή του σχολείου.
2.8. Θέματα υγείας και υγιεινής
- Το εκπαιδευτικό προσωπικό δεν επιτρέπεται να χορηγεί οποιοδήποτε φαρμακευτικό σκεύασμα στα παιδιά (Φ.7/488/123316/Γ1/4-10-2010-Εγκύκλιος του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.).
- Ωστόσο, κρίνεται σκόπιμο οι γονείς να ενημερώνουν για: α) ευαισθησίες ή αλλεργίες των παιδιών σε φάρμακα ή τροφές και β) τυχόν ιατρική αγωγή στην οποία υποβάλλονται ή για οποιοδήποτε πρόβλημα μπορεί να επηρεάσει την ψυχοπνευματική εξέλιξή τους.
- Για τους μαθητές των τάξεων Α ́, Δ ́ απαιτείται η προσκόμιση Ατομικού Δελτίου Υγείας (A.Δ.Υ.Μ.). Το Α.Δ.Υ.Μ. έχει ισχύ τριών (3) σχολικών ετών για το Δημοτικό σχολείο (Αρ.Πρωτ.Φ.6/311/79278/Γ1/21-05-2014/ΥΠΑΙΘ).
- Σε περίπτωση τραυματισμού παιδιού παρέχονται οι πρώτες βοήθειες από τους εκπ/κούς και καλείται ο γονέας/κηδεμόνας του παιδιού. Σε περίπτωση σοβαρού τραυματισμού καλείται το ΕΚΑΒ για άμεση παροχή βοήθειας και συγχρόνως γίνεται τηλεφωνική ενημέρωση των γονέων/κηδεμόνων.
- Εμβολιασμοί : «είναι υποχρεωτικά όλα εκείνα τα εμβόλια που είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών και για αυτό δίνονται δωρεάν στα πλαίσια προστασίας της Δημόσιας Υγείας. Μόνο σε περιπτώσεις ιατρικής αντένδειξης, θα μπορούν οι γονείς να αρνηθούν τον εμβολιασμό των παιδιών τους».
- Οι γονείς που για οποιουσδήποτε άλλους λόγους (προσωπικά δεδομένα και πιθανές παρενέργειες) δεν επιθυμούν τον εμβολιασμό των παιδιών τους, οφείλουν να προσκομίζουν βεβαίωση ιατρικής αντένδειξης από : α) Περιφερειακά Γενικά Νοσοκομεία, ή β) Δ/νσεις Υγιεινής της οικείας Νομαρχίας, ή γ) Ιατροκοινωνικά Κέντρα, ή δ) Ασφαλιστικούς φορείς, ή ε) ιδιώτες ιατρούς.
2.9. Σχολικός εκφοβισμός
Η σχολική μονάδα υιοθετεί και προάγει υγιή, θετικά πρότυπα διαπροσωπικών σχέσεων μεταξύ μαθητών-μαθητριών.
Κάθε μορφής ενδοσχολική βία και εκφοβισμός εκλαμβάνεται ως απαράδεκτη και αντικοινωνική συμπεριφορά. Καθίσταται σαφές ότι η σχολική μονάδα επιδεικνύει μηδενική ανοχή στην άσκηση βίας και εκφοβισμού.
Κάθε περίπτωση αντιμετωπίζεται από τον/την εκπαιδευτικό εφημερίας ή τον/την εκπαιδευτικό της τάξης αναλόγως της ώρας που λαμβάνει χώρα και στη συνέχεια συζητείται από το σύλλογο διδασκόντων.
Οι μαθητές/τριες ενημερώνουν για κάθε περίπτωση που τους συμβαίνει ή πέφτει στην αντίληψή τους, τους εκπαιδευτικούς ( της τάξης ,εφημερεύοντες) αλλά και τους γονείς τους.
3. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ
3.1. Παιδαγωγικός έλεγχος
Η πειθαρχία και η τήρηση των κανόνων είναι αναγκαία σε κάθε οργανωμένο σύνολο και ομάδα, για την επίτευξη των προκαθορισμένων στόχων. Κάθε τάξη του σχολείου αποφασίζει και συντάσσει τον κανονισμό της, ο οποίος περιλαμβάνει κανόνες και συνέπειες. Αναρτάται στον πίνακα ανακοινώσεων της τάξης και πρέπει να τηρείται από όλους τους μαθητές της τάξης.
Όταν ένας/μια μαθητής/τρια παραβιάζει έναν από τους κανόνες της τάξης ή του σχολείου, ο/η εκπαιδευτικός, αφού εξαντλήσει όλα τα μέσα, που στηρίζονται στην πειθώ, μπορεί να δρομολογήσει-αξιοποιήσει δράσεις-ενέργειες βελτίωσης της συμπεριφοράς του παιδιού.
Οι ενέργειες είναι:
α. Παρατήρηση
β. Επίπληξη
γ. Παραπομπή στον Διευθυντή
δ. Ενημέρωση γονέων
Εάν, παρά την αξιοποίηση των παραπάνω ενεργειών, ο/η μαθητής/τρια δε βελτιώσει τη συμπεριφορά του και συνεχίζει να παρουσιάζει την ίδια μη αποδεκτή συμπεριφορά, τότε το θέμα παραπέμπεται προς συζήτηση στον Σύλλογο Διδασκόντων, ο οποίος καλείται να αντιμετωπίσει το πρόβλημα, σε συνεργασία με τους γονείς και τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης.
3.2. Υποχρεώσεις – καθήκοντα μαθητών/τριών
Οι μαθητές/τριες , μέσα στον χώρο του σχολείου, θα πρέπει:
- Να είναι ευγενικοί με όλους, ήρεμοι και υπεύθυνοι.
- Οι μαθητές/τριες δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιούν εντός των σχολικών χώρων – κτιρίων και υπαίθριων χώρων κινητό τηλέφωνο ή άλλη ηλεκτρονική συσκευή που διαθέτει σύστημα επεξεργασίας εικόνας και ήχου, για συνομιλία, βιντεοσκόπηση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση. Στην παραπάνω απαγόρευση δεν εμπίπτει η χρήση ιατρικών εφαρμογών μέσω κινητού τηλεφώνου ή άλλων συσκευών, αποκλειστικά και μόνο κατόπιν σχετικής ιατρικής γνωμάτευσης. Στην περίπτωση που διαπιστωθεί η ύπαρξη εκτός τσάντας τέτοιου είδους συσκευών, η συσκευή παραδίδεται στη διεύθυνση του σχολείου, επιστρέφεται μετά το πέρας των μαθημάτων και ενημερώνονται σχετικά οι γονείς/κηδεμόνες. Επισημαίνεται ότι δεν επιτρέπεται η χρήση ή η λειτουργία καμερών ασφαλείας στους σχολικούς χώρους κατά τη διάρκεια λειτουργίας του σχολείου σύμφωνα με την παρ. 8 του ν. 4610/2019 (Α’ 70) και με την με αρ. πρωτ. Φ.25/103373/Δ1/22-6-2018 εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘΑ.
Όταν οι μαθητές χρειάζεται να επικοινωνήσουν με τους γονείς τους, ενημερώνουν τον εκπαιδευτικό της τάξης και χρησιμοποιούν το τηλέφωνο του σχολείου.
- Να σέβονται τους εκπαιδευτικούς και το υπόλοιπο προσωπικό του σχολείου.
- Να σέβονται τους συμμαθητές τους, να μην τους προσβάλλουν με λόγια ή πράξεις και να τους συμπεριφέρονται όπως θα ήθελαν και αυτοί να τους συμπεριφέρονται οι άλλοι.
- Να διατηρούν τον χώρο του σχολείου καθαρό, να ρίχνουν τα απορρίμματα στους κάδους απορριμμάτων και τα ανακυκλώσιμα υλικά στους κάδους ανακύκλωσης.
- Να δανείζονται βιβλία από τη βιβλιοθήκη του σχολείου, σύμφωνα με τον Εσωτερικό Κανονισμό της Βιβλιοθήκης. Σε περίπτωση καταστροφής και φθοράς θα πρέπει να αναπληρώσουν το βιβλίο.
- Να χρησιμοποιούν τις τουαλέτες ανάλογα με το φύλο τους και να τηρούν τους στοιχειώδεις κανόνες υγιεινής (π.χ. τα χαρτιά στους κάδους, τακτικό πλύσιμο χεριών, κλείσιμο της βρύσης). Δεν εισέρχονται, για κανέναν λόγο στις τουαλέτες του άλλου φύλου, ούτε σε αυτές των εκπαιδευτικών.
- Δεν επιτρέπεται να μεταφέρουν στο σχολείο μπάλες, διάφορα παιχνίδια και άλλα υλικά. Ό,τι είναι απαραίτητο για την εκπαιδευτική διαδικασία παρέχεται από το σχολείο.
- Δεν επιτρέπεται στους μαθητές/τριες να παραμένουν στις αίθουσες διδασκαλίας κατά την ώρα των διαλειμμάτων ή στους διαδρόμους, ούτε να εισέρχονται στις αίθουσες άλλων τάξεων. Σε περίπτωση βροχής ή όταν οι καιρικές συνθήκες δεν επιτρέπουν την έξοδο των μαθητών στην αυλή, οι μαθητές παραμένουν μέσα στο σχολικό κτίριο, χωρίς να τρέχουν και να φωνάζουν. Οι εσωτερικοί χώροι του σχολείου δεν αποτελούν χώρους για τρέξιμο ή παιχνίδι. Μπορούν να παραμένουν μέσα στις τάξεις, να χρησιμοποιούν τη βιβλιοθήκη της τάξης και τη βιβλιοθήκη του διαδρόμου παρουσία εκπαιδευτικού.
- Να μην ασκούν καμιά μορφή βίας (σωματική, λεκτική, παθητική) στους συμμαθητές τους. Να δείχνουν αυτοσυγκράτηση και να μην χρησιμοποιούν απρεπείς λέξεις, έστω κι αν προκληθούν.
- Να βοηθούν ο ένας τον άλλον, όταν χρειάζεται και να αποδεικνύουν ότι αποτελούν μια οργανωμένη ομάδα όπου κυριαρχεί η φιλία, η συνεργασία και η αλληλοβοήθεια.
- Μετά τη λήξη των διαλειμμάτων οι μαθητές/τριες κατευθύνονται προς τις τάξεις χωρίς τρέξιμο, βιασύνη και συνωστισμό με τη συνοδεία εκπαιδευτικού. Με τον ίδιο τρόπο αποχωρούν από το σχολείο με τη λήξη του διδακτικού ωραρίου με τη συνοδεία εκπαιδευτικού.
- Κατά τη διάρκεια του μαθήματος, οι μαθητές οφείλουν να σέβονται την εκπαιδευτική διαδικασία και να τηρούν τους κανόνες της τάξης.
- ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ
4.1. Συνεργασία του σχολείου με τους Γονείς – Κηδεμόνες
Φυσικοί κηδεμόνες του/της μαθητή/τριας είναι οι γονείς του. Σε περίπτωση διάστασης θα πρέπει να προσκομίζεται στο σχολείο η δικαστική απόφαση που ορίζει την επιμέλεια του/της μαθητή/τριας. Οι γονείς και οι κηδεμόνες εγγράφουν τον/την μαθητή/τρια στο σχολείο, επικοινωνούν με τον Διευθυντή και τους/τις εκπαιδευτικούς της τάξης, παρακολουθούν με ενδιαφέρον τη φοίτηση, τη συμπεριφορά, τη σχολική επίδοσή του/της και ενημερώνουν υπεύθυνα το σχολείο για όλα τα ζητήματα τα οποία σχετίζονται με τον/την μαθητή/τρια και επηρεάζουν τη συμπεριφορά του και τη μάθηση στο σχολείο.
Κάθε φορά που δημιουργείται ένα θέμα, το οποίο σχετίζεται με έναν/μία συγκεκριμένο/η μαθητή/τρια, ο πρώτος που πρέπει να ενημερωθεί σχετικά είναι ο γονέας – κηδεμόνας, ο οποίος με τη σειρά του θα πρέπει να συνεργαστεί με το σχολείο για την καλύτερη αντιμετώπισή του.
Για τη συμμετοχή του/της μαθητή/τριας σε ορισμένες σχολικές εκδηλώσεις (αθλητικές δραστηριότητες, εκπαιδευτικές επισκέψεις) είναι απαραίτητο να υπάρχει έγκριση του κηδεμόνα, όπως ορίζεται από την κείμενη νομοθεσία. Επίσης, το σχολείο μπορεί να ζητήσει τη γνώμη ή την έγκριση του γονέα – κηδεμόνα για κάποιες άλλες εκδηλώσεις, για τις οποίες δεν υπάρχει σχετική πρόβλεψη.
4.2. Υποχρεώσεις γονέων και κηδεμόνων
Είναι απαραίτητο οι γονείς και κηδεμόνες να συμμετέχουν στις ενημερωτικές συγκεντρώσεις και να συνεργάζονται με τους/τις εκπαιδευτικούς και τη Διεύθυνση του σχολείου, με σκοπό την πρόοδο, τη μάθηση και τη διαμόρφωση της προσωπικότητας του παιδιού.
- Ο γονέας-κηδεμόνας δικαιούται να έχει πλήρη και υπεύθυνη ενημέρωση για τον/την μαθητή/τρια, αλλά οφείλει και ο ίδιος να ενημερώνει το σχολείο για θέματα, που μπορεί να επηρεάζουν την επίδοση ή τη συμπεριφορά του/της μαθητή/τριας στο σχολείο (ιατρικά, κοινωνικοοικονομικά, ενδοοικογενειακά).
- Όταν ο γονέας-κηδεμόνας γίνεται αποδέκτης παραπόνων από τον/την μαθητή/τρια για οτιδήποτε συμβαίνει στο σχολείο, οφείλει να ενημερώνει τον/την εκπαιδευτικό του τμήματος και σε περίπτωση που δε δοθεί λύση τον Διευθυντή του σχολείου.
- Η ευθύνη για τη μη έγκαιρη προσέλευση και την ασφάλεια των μαθητών/τριών που δεν προσέρχονται έγκαιρα, ανήκει στους γονείς-κηδεμόνες. Σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο ο/η μαθητής/τρια δεν προσέρχεται στο σχολείο, ο γονέας-κηδεμόνας οφείλει να ενημερώνει τον Διευθυντή ή τον/την εκπαιδευτικό του τμήματος.
- Οι γονείς-κηδεμόνες των μαθητών/τριών έχουν αποκλειστικά την ευθύνη για την παραλαβή των μαθητών/τριών κατά την ώρα αποχώρησης. Γι’ αυτό, οι γονείς-κηδεμόνες οφείλουν να βρίσκονται έγκαιρα στην είσοδο του σχολείου για την παραλαβή των παιδιών τους.
- Σε περίπτωση που ένας/μία μαθητής/τρια πρέπει να αποχωρήσει από το σχολείο, για σοβαρό λόγο, εκτός της προκαθορισμένης ώρας αποχώρησης, θα πρέπει ο γονέας ή ο κηδεμόνας του/της να ενημερώνει τον/την εκπαιδευτικό του τμήματος ή τον Διευθυντή του σχολείου και να παραλαμβάνει ο ίδιος τον/την μαθητή/τρια.
- Ο γονέας-κηδεμόνας οφείλει να φροντίζει για την ευπρεπή ενδυμασία και την καθαριότητα του παιδιού του και να του επισημαίνει την υποχρέωσή του για σωστή συμπεριφορά στον σχολικό χώρο.
- Για τη συμμετοχή των μαθητών/τριών στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής, οι γονείς των παιδιών των Α’ και Δ’ τάξεων οφείλουν να προσκομίσουν στο σχολείο το Ατομικό Δελτίο Υγείας του μαθητή, μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου, για να μπορεί ο/η μαθητής/τρια να συμμετάσχει και στις αθλητικές δραστηριότητες του σχολείου.
- Οι γονείς-κηδεμόνες των μαθητών/τριών οφείλουν να καταθέσουν στο σχολείο αριθμό τηλεφώνου, σταθερού ή κινητού, για να μπορεί το σχολείο να επικοινωνήσει μαζί τους ανά πάσα στιγμή.
- Οι γονείς-κηδεμόνες δεν πρέπει σε ώρα διαλείμματος να απασχολούν τους/τις εκπαιδευτικούς και να τους αποσπούν από το καθήκον της εποπτείας των μαθητών/τριών. Τα διαλείμματα δεν προσφέρονται για ευκαιριακές συναντήσεις ή για έκτακτες συνεργασίες με τον/την εκπαιδευτικό που εφημερεύει, γιατί αυτό λειτουργεί σε βάρος της ασφάλειας των μαθητών.
4.3. Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
Το σχολείο συνεργάζεται με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, με στόχο την καλύτερη λειτουργία του και τη στήριξη του εκπαιδευτικού έργου. Ο Σύλλογος Γονέων στηρίζει το έργο των εκπαιδευτικών, αλλά σε καμιά περίπτωση δεν παρεμβαίνει σε θέματα της μαθησιακής διαδικασίας, της λειτουργίας της σχολικής μονάδας και της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου.
Κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του σχολείου, κανένα άτομο, εκτός των εκπαιδευτικών, του βοηθητικού προσωπικού και του προσωπικού καθαριότητας δεν μπορεί να παραμένει εντός του σχολικού χώρου, συμπεριλαμβανομένων και των μελών του Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων. Αυτό γίνεται για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου και για την ασφάλεια των μαθητών.
4.4. Τρόποι επικοινωνίας με το σχολείο
α) Σε τακτική βάση ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας ενημερώνει το διοικητικό συμβούλιο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, μέσα από την επαφή και τη συνεργασία με τον/την πρόεδρο και τον/τη γραμματέα του Συλλόγου, για θέματα που αφορούν τη σχολική κοινότητα.
β) Στην αρχή του διδακτικού έτους, οι γονείς ενημερώνονται από τον/την δάσκαλο/α της τάξης, για το Ωρολόγιο Πρόγραμμα, την οργάνωση της τάξης, τις απαιτήσεις του σχολείου και για κάθε θέμα που αφορά τη λειτουργία του σχολείου.
γ) Οι συναντήσεις των γονέων με τους εκπαιδευτικούς πραγματοποιούνται τουλάχιστον μία φορά τον μήνα, σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα, που ορίζει ο/η κάθε εκπαιδευτικός, χωρίς αυτό να αποκλείει και τις έκτακτες συναντήσεις, όταν υπάρχει κάποιο πρόβλημα.
δ) Μετά τη λήξη του κάθε τριμήνου, με ευθύνη του Διευθυντή του σχολείου, πραγματοποιούνται συναντήσεις με τους γονείς των μαθητών, για την παραλαβή των ελέγχων προόδου των μαθητών και την ενημέρωσή τους για την επίδοση, την πρόοδο και τη συμπεριφορά τους.
ε) Οι γονείς πρέπει να απευθύνονται πρωτίστως στον/στην δάσκαλο/α της τάξης, για κάθε αίτημά τους. Σε περίπτωση που θεωρούν ότι δεν ικανοποιήθηκαν, τότε μόνο μπορούν να απευθυνθούν στον Διευθυντή της σχολικής μονάδας.
στ) Συχνά το σχολείο επικοινωνεί και ενημερώνει τους γονείς με γραπτά σημειώματα-ανακοινώσεις, που επιδίδονται στους/στις μαθητές/τριες. Για τον λόγο αυτόν, οι γονείς πρέπει να ρωτούν καθημερινά τα παιδιά αν έχουν κάποιο μήνυμα. Οι μαθητές/τριες με χαρά αναλαμβάνουν αυτήν την ευθύνη, όταν οι γονείς εκδηλώνουν ενδιαφέρον.
η) Τέλος, οι γονείς μπορούν να ενημερώνονται για τις δράσεις του σχολείου από την ιστοσελίδα του σχολείου και σε ορισμένες περιπτώσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
- ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟ ΠΙΘΑΝΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ
5.1. Αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών.
Οι φυσικές καταστροφές παρουσιάζουν αυξητική τάση τα τελευταία χρόνια με ποικίλες συνέπειες στο ανθρωπογενές περιβάλλον. Οι σχολικές μονάδες, ως λειτουργικοί χώροι φιλοξενίας και δραστηριοποίησης ευάλωτης ομάδας του πληθυσμού, απαιτούν αυξημένο βαθμό ετοιμότητας έναντι των κινδύνων αυτών. Για την προστασία από σεισμούς και συνοδά φυσικά φαινόμενα επικαιροποιείται τακτικά το Σχέδιο Μνημονίου Ενεργειών για τη διαχείριση του Σεισμικού Κινδύνου, καθώς και το Μνημόνιο Ενεργειών (πυρκαγιών, φυσικών καταστροφών κλπ. και υλοποιούνται ασκήσεις ετοιμότητας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους. Ο Διευθυντής του σχολείου, στην αρχή του σχολικού έτους και σε συνεργασία με τον Σύλλογο Διδασκόντων, προβαίνει σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες που προβλέπονται για την αντιμετώπιση των έκτακτων αναγκών εντός του σχολικού χώρου. Επίσης ενημερώνουν τους μαθητές/μαθήτριες για τους βασικούς κανόνες και τρόπους αντίδρασης κατά την εκδήλωση των φαινομένων αυτών. Διευκρινίζεται ότι οι μαθητές/τριες δεν αποχωρούν από το σχολείο μόνοι τους αλλά παραδίδονται στους γονείς/κηδεμόνες τους ή σε άλλα πρόσωπα που οι γονείς/κηδεμόνες έχουν
ορίσει γραπτώς για τον σκοπό αυτό. Τέλος, σε καταστάσεις πανδημίας ή ακραίων-επικίνδυνων φαινομένων οι εκπαιδευτικοί, μαθητές/τριες, γονείς/κηδεμόνες, Διευθυντής κ.α. οφείλουν να συμμορφώνονται και να ακολουθούν ρητά τις οδηγίες που εκδίδουν οι εκάστοτε αρμόδιοι φορείς/υπηρεσίες: π.χ. ΕΟΔΥ, ΥΠΑΙΘΑ, Υπουργείο Πολιτικής Προστασίας, κλπ. για την εύρυθμη λειτουργία της σχολικής μονάδας και την ασφάλεια των μελών της.
- ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ
Ένας από τους στόχους του σχολείου είναι η καλλιέργεια της αίσθησης της ευθύνης στους/στις μαθητές/ τριες σε ό,τι αφορά την ποιότητα του σχολικού χώρου. Καθαρά και συντηρημένα κτίρια -αίθουσες, εργαστήρια, παραρτήματα, ο αύλειος χώρος- διαμορφώνουν τον περιβάλλοντα χώρο μέσα στον οποίο είναι δυνατόν να καλλιεργηθεί η ψυχή του/της μαθητή/τριας. Φθορές, ζημιές και κακή χρήση της περιουσίας του σχολείου αποδυναμώνουν τις εκπαιδευτικές δυνατότητές του και οδηγούν στην αντίληψη της απαξίωσης της δημόσιας περιουσίας. Στις περιπτώσεις εκείνες, όπου αποδεδειγμένα η φθορά/καταστροφή, μερική ή ολική, σχολικών κτιρίων, χώρων και παραρτημάτων αυτών, καθώς και υλικοτεχνικής υποδομής και εξοπλισμού εντός αυτών, αποδίδεται σε συγκεκριμένο/η μαθητή/τρια, ο/η τελευταίος/α ελέγχεται για τη συμπεριφορά αυτή και η δαπάνη αποκατάστασης βαρύνει τον γονέα/κηδεμόνα του/της ή τον/την ίδιο/ίδια, αν είναι ενήλικος/η. Συγκεκριμένα, η Διεύθυνση της σχολικής μονάδας καλεί τον ίδιο τον/τη μαθητή/τρια που είναι ενήλικος/η ή τον γονέα/κηδεμόνα/ασκούντα την επιμέλεια στον οποίο αποδεδειγμένα αποδίδεται η ζημία και του ζητάει να την αποκαταστήσει, μέσα σε προθεσμία πέντε (5) ημερών. Στην περίπτωση που δηλώσουν ότι δεν προτίθενται να αποκαταστήσουν τη ζημία, τότε η Διεύθυνση της σχολικής μονάδας το γνωστοποιεί στον οικείο Δήμο ή στη Σχολική Επιτροπή, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 28 του ν. 5056/2023. Ο Δήμος ή η Σχολική Επιτροπή οφείλει να ζητήσει και να λάβει 3 προσφορές για την αποκατάσταση της ζημίας και να διαλέξει την πιο οικονομική, συντάσσοντας προς τούτο σχετικό πρακτικό. Αφού ολοκληρωθούν οι εργασίες στη σχολική μονάδα, τότε ο οικείος Δήμος ή η Σχολική Επιτροπή που επιβαρύνθηκε με τη σχετική δαπάνη καλείται να αποστείλει το αποδεικτικό εξόφλησης είτε στον/στην ενήλικο/η μαθητή/τρια ή στους γονείς/κηδεμόνες του/ της. Τους καλεί εντός προθεσμίας πέντε (5) ημερών να καταβάλουν το ποσό σε συγκεκριμένο λογαριασμό του Δήμου ή της Σχολικής Επιτροπής και γνωστοποιώντας τους, ταυτόχρονα, ότι σε περίπτωση μη καταβολής του θα υπάρξει σχετική βεβαίωση οφειλής από την αρμόδια οικονομική υπηρεσία του Δήμου και είσπραξή της, σύμφωνα με τα οριζόμενα στον ν. 4978/2022. Σε περίπτωση άρνησης, η σχετική δαπάνη βεβαιώνεται και ακολουθεί η διαδικασία είσπραξής της
- ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗΣ – ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ – ΠΡΟΤΑΣΕΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ
Ηλεκτρονική εφαρμογή e–parents: Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες, σας ενημερώνουμε πως σύμφωνα με το Α.Π. 55129 /ΓΔ4/24-5-2024 έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α., ξεκίνησε την λειτουργία της η πλατφόρμα eParents https://eschools.minedu.gov.gr/login μέσω της οποίας μπορείτε να ενημερωθείτε για τις απουσίες, καθώς και την βαθμολογία των μαθητών, αφού αυτοί οριστικοποιηθούν από το πληροφοριακό σύστημα mySchool. Για να συνδεθείτε στην πλατφόρμα χρησιμοποιείτε τους κωδικούς σας taxisnet. Σας υπενθυμίζουμε, πως τα στοιχεία που ζητούνται σχετικά με το σχολείο (Κωδικός Σχολείου: 9310271) για τη συμπλήρωση της αίτησης Α21, πλέον μπορείτε να τα βρείτε από την ηλεκτρονική βεβαίωση φοίτησης όπως περιγράφεται παρακάτω. Σας ενημερώνουμε πως σύμφωνα με το ισχύον θεσμικό πλαίσιο και συγκεκριμένα την υπ’ αριθμ. 520 (ΦΕΚ 658/31-1-2024) Κ.Υ.Α., η χορήγηση βεβαιώσεων φοίτησης μαθητών/τριών για κάθε χρήση (Α21, Επιδόματα, ΚΕ.Π.Α., κ.τ.λ.) θα γίνεται πλέον ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας: Έκδοση Βεβαίωσης Φοίτησης Μαθητή/τριας σε Σχολείο
Εκεί μπορείτε να εκδώσετε τη βεβαίωση φοίτησης για οποιονδήποτε μαθητή/τρια που φοιτά σε σχολείο της πρωτοβάθμιας ή της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ακολουθώντας απλές οδηγίες, ενώ θα χρειαστείτε και τους προσωπικούς σας κωδικούς πρόσβασης στο Taxisnet. Επίσης από την βεβαίωση αυτή μπορείτε να δείτε και τον αριθμό μητρώου που έχει ο/η μαθητής/τρια στο σχολείο μας (Κωδικός Σχολείου: 9310271). Η βεβαίωση διαθέτει τα χαρακτηριστικά ασφαλείας του gov.gr και μπορείτε είτε να την αποστείλετε ηλεκτρονικά, είτε να την εκτυπώσετε και να την καταθέσετε σε έντυπη μορφή όπου σας χρειάζεται. Στην έντυπη μορφή της δεν χρειάζεται επικύρωση και επιβεβαιώνεται με την εφαρμογή εγκυρότητας εγγράφων του gov.gr. Στην περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο το πληροφοριακό σύστημα του gov.gr δεν σας επιτρέπει την ηλεκτρονική έκδοση της βεβαίωσης φοίτησης, τότε αυτή μπορεί να εκδοθεί χειρόγραφα από το σχολείο, μετά από αίτηση του/της ενδιαφερόμενου/ης στην διεύθυνση του σχολείου.
Δημιουργήθηκε και λειτουργεί , με ευθύνη του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων (Ι.Τ.Υ.Ε.) «Διόφαντος», ειδική διαμορφωμένη ψηφιακή πλατφόρμα στη διεύθυνση https://stop-bullying.gov.gr, η οποία είναι προσβάσιμη μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης «gov.gr», σύμφωνα με το κεφάλαιο ΣΤ’ του ν. 4727/2020 (Α’ 184). Στην παραπάνω πλατφόρμα, υφίσταται λειτουργικότητα που τιτλοφορείται «αναφορά περιστατικού» για την υποβολή αναφορών περιστατικών ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού. Η ψηφιακή πλατφόρμα είναι προσβάσιμη από τα άτομα με αναπηρία, δύναται δε να λειτουργεί σύμφωνα με τις Οδηγίες για την Προσβασιμότητα του Περιεχομένου του Ιστού [Web Content Accessibility Guidelines (WCAG)].
Δικαίωμα πρόσβασης για την υποβολή επώνυμων αναφορών στην πλατφόρμα έχουν οι γονείς και όσοι/ες έχουν την επιμέλεια ανήλικων μαθητών/ τριών που φοιτούν στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, καθώς και οι μαθητές/τριες, που φοιτούν στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Η πρόσβαση κάθε χρήστη διασφαλίζεται με τη χρήση ατομικών κωδικών εισόδου.
Η υποβολή αναφορών στην ειδική ψηφιακή πλατφόρμα δεν εξαρτάται από άλλους όρους και προϋποθέσεις, είναι προαιρετική και παράλληλη με τη δυνατότητα υποβολής αναφορών, προφορικών ή γραπτών, απευθείας στον/η Διευθυντή/ντρια- Προϊστάμενο/η κάθε σχολικής μονάδας.
Θέματα που ανακύπτουν και δεν προβλέπονται από τον Κανονισμό, αντιμετωπίζονται κατά περίπτωση από τον Διευθυντή του Σχολείου και τον Σύλλογο Διδασκόντων/Διδασκουσών, καθώς και από τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης, σύμφωνα με τις αρχές της παιδαγωγικής επιστήμης και την εκπαιδευτική νομοθεσία, σε πνεύμα συνεργασίας με όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας.
Ο παρών Εσωτερικός Κανονισμός ισχύει για το σχολικό έτος 2024-25.
4/10/2024
Ο Δ/ντής του Σχολείου
Καρράς Χρήστος